I'm really lucky, you know?

Idag har det varit vackert höstväder här, har varit fint. Har haft två seminarier idag. Det är en konstig upplevelse av att vara en av de tysta på seminarierna, den här veckan har jag haft fullt upp med att försöka få grepp om hur Bristol University bedriver sin undervisning och hur de vill att man ska bete sig. Typ som hemma har jag förstått i min etnocentrism. Åh, Dr Rosa som håller i ett av mina seminarier, alltså OMG; hon är så jävla vacker. Hon är tutor i en av mina andra kurser så jag har hunnit spana in henne tidigare, aahh. Idag hade hon spillt kaffe i hela sin väska över alla våra papper och då bestämde jag mig för att fria ungefär. haha. gillar verkligen min proffesor som höll i mitt andra seminarium också. Kurserna verkar överlag bra, har fått lite uppgifter att göra och suttit på biblioteket några timmar idag. eller om det var väntrummet på swine flu mottagningen, alla hostade och nös och snorade och var allmänt äckliga och jag blev sjukt irriterad. ok att man går till föreläsningarna sjuk men att sitta och plugga kan man göra hemma istället för att sitta och nysa mig i nacken. andades ner i min sjal i typ 5 timmar tills jag blev lite yr och gick hem.

ska ev. gå på klubb ikväll, bor nära konstnärs/knark/kultur området i Bristol så det finns mycket bra klubbar och barer nära.

imorgon ska jag sitta hemma hela dagen och vänta på dhl och mitt visakort, fun stuff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0