Goodfellow

status:
så sjukt jävla trött på honung, citron och ingefära och att vara tvungen att dricka 7 liter varm dryck med tidigare nämnda ingredienser för att kunna andas. drog i mig EN HEL BURK honung i helgen, eh.
idag släpade jag mig till student health center där doktorn gav mig antibiotika och steroider. haha, blev helt konstig i huvudet av steroiderna, kände mig drogad fast utan någon av de mer positiva bitarna.
nu hoppas jag att antibiotikan gör mig frisk snarast, brukar ju funka så.
har pga. ovan beskrivna tillstånd tillbringat helgen i min säng, IGEN. så trött på det här nu. så går det när man är ute och ränner när man inte är frisk.

annars, har det bra (förutom bronkiten då).
puss!

ps. i väntrummet idag kommer namnet upp, typ Miss Maria Forslund to room nr 5, och en av läkarna hette Dr Goodfellow, haha skrattade så gott åt det för mig själv, typ de 15 ggr hans namn dök upp, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0