xxx

trodde typ att jag skulle dö på jobbet idag, det var så jävla varmt! var helt blött av svett hela dagen. en tant som jag var hos sa att hon aldrig husket en sådan värme på sina dryga 80 år och att hon trodde att det här var världens undergång, umm faktiskt känns lite så.
haha tidigare i veckan var jag hos en tant som pratade lite 'rart', alltså konstigt. jag fattade ingenting och hon fattade inte heller något av vad jag sa och frågade hela tiden 'vem som sänt mig', haha försökte förklara att det var oslo kommun men då undrade hon om han var rik min man och hade flera damer, haha.
mycket underhållande det här med språkliga missförstånd för en lättroad hjärna som min.
igår var jag och H från jobbet på grönland och köpte massa frukt och tofu som faktiskt var jättebra och billig även med svenska mått mätt. sen var vi hemma hos henne i hennes icke äcklig kök och gjorde tofupaj och drack öl och skrattade oproportionelligt mycket åt våra egna norska skämt, gött det.
puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sa ju att det inte behövde vara så dyrt att bo i Oslo! :D

2009-07-02 @ 00:15:37
URL: http://generika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0