xx

har haft en underbar helg i Hunnebostrand med mina barndomsvänner. Vi är så olika nu, lever så olika liv men det är så fint att hänga ändå. vi har badat, solat och druckit rose och ätit en massa god  mat, fint det. har köpt med mig 2 liter sojamjölk, 2 st havregrädde och en tartextub och en gott&blandat. bussen blev stoppad i tullen på vägen hem, meckigt värre, kom på mig själv med att förbanna att Norge inte bara kunde gå med i EU, Europaprogrammet har så indoktrinerat mig till EU-vänliga tendenser.
imorgon ska jag jobba igen, borde sova nu,.

Kommentarer
Postat av: Catarina

Säääg inte detta, jag var oxå i Hunnebo i helgen ;)

2009-07-06 @ 10:09:28
URL: http://temynta.blogsome.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0