i´m packing plastic and that's what make my life so fantastic

jag hatar alla som bor i minkorridor utom snälla kristina som jag gillar. de andra vill jag typ döda. eller iaf skälla ut, går runt och muttrar på svenska om hur äckliga och efterblivna de är. okej, överdrivet men jag har bott här i 4 uker och städat typ 5 ggr, har de lyft ett jävla finger? näe, allt de gör är att grisar ner. att bo i korridor är som att bo på behandlingshem fast utan behandling och terapeuter som har husmöte och säger åt folk att städa. igår rev jag ner nästan alla fula bilder från nån jävla benettonkatalog ano -97 som nåt miffo tejpat upp över hela köket, sen tog jag stålull (!!) och städade hyllorna.
men i helgen kommer krille och då jävlar är det svenssonsupande som gäller! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0