grissjukan

verkar ha överlevt svininfluensan eller vad det var som hit me i onsdags. idag mår jag nästan helt bra men har lite astma som alltid när jag blir sjuk så nu ska jag gå ut och gå så att jag inte får en massa slem i lungorna och får svårt att andas, det är så oskönt. jobbade onsdag och torsdag när jag hade feber, ingen hit. trillade tex. med cykeln vilket resulterade ett, visserligen rätt coolt, blåmärke på ca 30x15 på höften. tyvärr vänstra höften som jag har som vana att sova på, har nu fått sova på högra istället, livet är hårt. annars har jag varit på Harry Potter (orkade inte vänta på dig Karin), kom på att jag såg förra filmen i Berlin med Elin, även sjuk då!, i tisdags var jag och Meliisa från jobbet och åt mat i Grûnnerlokka, gött varre. hum. näe, dags att gå ut och hosta lite slem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0