foundation

eftersom grannen som livnär sig på att dela ut morgontidningar hade försovit sig imorse och inte fårstår det här med artighet och hänsyn smällde igen dörren vid 3:48 så vaknade jag och kunde inte somna om. när jag har gått upp riktigt tidigt brukar jag tänka "nu har jag varit uppe i 14 timmar, om jag hade gått upp kl 9 så hade klockan varit 23 nu, måste nog sova". nu funkar inte det för jag kan inte somna på dagen, kan inte ´vila´och sånt om jag inte är på semester med vänner och är sjukt avslappnad, då kan jag somna på eftermiddagen. slutsatsen är iaf att jag är väldigt trött, är inte riktigt frisk än heller, har haft huvudvärk i 3 dagar i sträck, mår illa och har lite astma. men men, det kunde ju varit mycket värre,gött att jag kan jobba och få in oljepengarna :) tanterna på jobbet är så gulliga (alltså brukarna då), en erbjöd mig ett rum i hennes hus idag haha, kommer bli lite ledsamt att lämna favoriterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0